Obchodní podmínky

V Š E O B E C N É O B C H O D N Í P O D M Í N K Y

společnosti HS Welltech s.r.o. se sídlem V Zátiší 810/1, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory

IČ: 069 66 802, DIČ: CZ06966802, zapsané v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 73988. Email: info@hs-welltech.cz
 


1. Preambule

1.1. Není-li písemně uvedeno v nabídce jinak, platí naše následující Všeobecné obchodní podmínky.

2. Všeobecná ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy mezi společnostíHS Welltech s.r.o., a smluvním partnerem – zákazníkem, a slouží k vymezení práv a povinností smluvních stran – části obsahu smlouvy. Ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek jsou závazná pro obě smluvní strany, pokud není ve smlouvě uvedeno jinak.

2.2. Pokud nebude výslovně písemně sjednáno jinak, neřídí se smluvní vztah mezi společnostíHS Welltech s.r.o. a zákazníkem žádnými jinými případnými obchodními podmínkami zákazníka.

3. Cenová nabídka a přijetí objednávky

3.1.Cenová nabídka společnosti HS Welltech s.r.o. musí být přijata ve lhůtě uvedené v nabídce. Není-li lhůta uvedena, lze nabídku přijmout v době přiměřené povaze navrhované smlouvy.

3.2. Přijetí nabídky s jakýmikoli i drobnými dodatky, výhradami, omezeními nebo jinými změnami, je odmítnutím nabídky a považuje se za novou nabídku.

3.3. Specifikaci obsahu a předmětu dodávky určuje pouze náš rozsah služeb a materiálu, který je nedílnou součástí naší cenové nabídky.

3.4. Upozorňujeme, že při objednávce nižší hodnoty než 1500 Kč bez DPH je účtován manipulační poplatek ve výši 500 Kč.

4. Ceny

4.1 Není-li cena zboží či služeb sjednána, pak platí za sjednanou cena uvedená v aktuálně platném ceníku společnosti HS Welltech s.r.o., který je zveřejněn rovněž na internetových stránkách společnosti HS Welltech s.r.o.

Veškeré ceny jsou uváděny bez DPH.

4.2. Ceny uvedené v cenové nabídce, resp. v ceníku, neobsahují dopravu do místa určení zákazníkem na území České republiky a Slovenské republiky včetně celních poplatků.

5. Platební podmínky

5.1. Cena zboží a služeb je splatná do 30 dnů od vystavení faktury – daňového dokladu, není-li sjednáno jinak.

5.2. V případě dodávky zboží či poskytnutí služeb na základě jednotlivé objednávky za cenu vyšší než 200.000 Kč bez DPH, uhradí zákazník 50 % ze sjednané ceny předem, před poskytnutím plnění na základě faktury společnostiHS Welltech s.r.o., zbylých 50 % po dodání zboží či poskytnutí služby, nejpozději však do 30 dnů od data vystavení faktury – daňového dokladu.

5.3. SpolečnostHS Welltech s.r.o. je oprávněna odstoupit od smlouvy se zákazníkem, případně požadovat úhradu celé sjednané ceny předem před poskytnutím sjednaného plnění v případě, že ohledně zákazníka bude zahájeno insolvenční řízení, exekuční řízení, nebo tento bude více jak 15 dnů v prodlení s úhradou svých splatných závazků.

5.4. Pohledávky zákazníka mohou být jednostranně započteny proti pohledávkámspolečnosti HS Welltech s.r.o.pouze s předchozím písemným souhlasem společnosti HS Welltech s.r.o.

6. Dodací lhůta

6.1 V případě, že není doba plnění sjednána konkrétním datem, ale je sjednána počtem dnů, pak dodací lhůta začíná běžet doručením potvrzení objednávky zákazníkem společnostiHS Welltech s.r.o.a/nebo po obdržení dohodnuté zálohové platby.

6.2 Dodací lhůta je považována za dodrženou v případě, že je před jejím uplynutím zboží zákazníkovi odesláno nebo mu je oznámeno, že zboží je připraveno k odeslání. V případě služby pak tehdy, pokud byla sjednaná služba poskytnuta.

6.3. V případě prodlení způsobeného vyšší mocí se o takto vzniklou dobu prodlení prodlouží dodací lhůta.

6.4. Zákazník je povinen upozornit bezodkladně společnost HS Welltech s.r.o. na případné prodlení s poskytnutím služby či dodáním zboží a vyzvat společnost HS Welltech s.r.o. k nápravě.

6.5. V případě prodlení zákazníka s převzetím zboží, či poskytnutím potřebné součinnosti k plnění je společnost HS Welltech s.r.o.bez dotčení jiných práv oprávněna od smlouvy odstoupit.

7. Odesílání zboží a nebezpečí škody na zboží

7.1. Nebezpečí škody na zboží přechází na zákazníka okamžikem, kdy od nás zboží převezme, nebo jestliže tak neučiní včas, v době, kdy mu bude umožněno se zbožím nakládat.

8. Výhrada vlastnického práva

8.1. Zákazník nabude vlastnického práva ke zboží až úplným zaplacením celé kupní ceny.

8.2. Další prodej našeho zboží s výhradou vlastnického práva je možný pouze s naším předchozím písemným souhlasem; Naše zboží s výhradou vlastnického práva nesmí být poskytnuto zákazníkem jako zajištění jeho závazků třetím stranám.

9. Záruční podmínky, promlčení

9.1. Zákazník je povinen nás do 7 dní po převzetí zboží či poskytnutí služby písemně informovat o jakýchkoliv zjevných vadách na zboží či poskytnuté službě; v případě, že tak neučiní, nenáleží mu žádná práva z odpovědnosti za vady. Zákazník musí pro uplatnění reklamace splnit podmínky tím, že v reklamaci uvede pravdivé informace o vadě, datum, kdy byla vada zjištěna a tím, že reklamaci odešle v rámci stanovené reklamační lhůty.

9.2. Zákazník má předně nárok na opravu vady, je-li to možné, případně na výměnu vadné části.

9.3. V případě, že bude oprava či výměna nemožná nebo pokud i po uplynutí přiměřené dodatečné lhůty k plnění v délce 1 měsíce nebude s plněním započato, bude zákazník oprávněn dle vlastního uvážení požadovat slevu z ceny.

9.4. V případě, že budou právní nebo věcné vady námi dodaného zboží či služby pouze nevýznamného rozsahu, nebude mít zákazník právo na odstoupení od smlouvy nebo na náhradu škody.

9.5. Pokud porušíme smluvní závazek nepodstatným způsobem, neponeseme žádnou odpovědnost.

9.6. Na dodané zboží se poskytuje záruka za jakost v délce 24 měsíců. V případě, že je zboží užíváno v provozu více než 8 hodin denně, pak se záruční doba zkracuje o 12 měsíců.

9.7. Záruka se nevztahuje na spotřební čili běžně opotřebitelné díly např. čerpadla, nanášecí moduly, trysky, filtry a těsnění a na vady způsobené nedodržováním pokynů a návodu k použití.

9.8. Povinnost k náhradě škody v případě dodání zboží či služeb je limitována částkou 0,6 % ze sjednané ceny dodávky bez DPH za každý týden prodlení a maximální částkou ve výši 50 % ze sjednané ceny bez DPH celkem.

10. Omezení ručení

10.1. Výše náhrady případné škody vzniklé v důsledku vady zboží či služby je omezena podle výše typické předvídatelné škody. Maximální výše náhrady újmy činí v případě úrazu osob maximálně 5 mil. Kč, maximálně však 1 mil. Kč za každou zraněnou osobu, a maximálně 100.000 Kč v případě věcných škod a maximálně 10.000 Kč v případě majetkových škod.

11. Dodržování bezpečnostních předpisů

11.1. Zákazník může svěřit obsluhu námi dodaného zařízení pouze autorizovaným a řádně proškoleným osobám, které budou s prací na těchto zařízeních obeznámeny.

11.2. Naše bezpečnostní předpisy musí být zákazníkem a obsluhujícím personálem striktně dodržovány.

12. Závěrečná ustanovení

12.1. Veškerá práva a povinnosti stran neupravená těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se řídí výlučně právem České republiky.

12.2. V případě, že kterékoliv ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek nebo ustanovení kterékoliv samostatné smlouvy pozbude platnost, bude neprodleně nahrazeno ustanovením, které si strany zvolí a vzájemně odsouhlasí, aby tak bylo dosaženo obchodního předmětu jejich smlouvy. Platnost zbývajících ustanovení zůstává v původním znění nezměněna.


V Ostravě dne 01.01.2019

Naši partneři